علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 179801
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


یازدهمین دوره ی مسابقات قهرمانی دارت کشور 23 و 24 بهمن ماه سالجاری در استان خراسان رضوی برگزار می شو

یازدهمین دوره ی مسابقات قهرمانی دارت کشور

یازدهمین دوره ی مسابقات قهرمانی دارت کشور 23 و 24 بهمن ماه سالجاری در استان خراسان رضوی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی؛ انجمن دارت کشور با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی های فراوان از بین استان هایی که درخواست میزبانی این دوره از مسابقات را داشتند، میزبانی یازدهمین دوره به کمیته دارت استان خراسان رضوی واگذار شد.
با بیان اینکه تمامی ورزشکاران دارت می توانند زیر نظر هیات استان های خود در این مسابقات شرکت کنند تاکید کرد: مهلت تحویل لیست اسامی بازیکنان انتخابی هر استان ( صفحه 6 مجموعه قوانین فایل ضمیمه ) تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 1393/11/12 ( دوازدهم بهمن ماه نود وسه ) می باشد و در صورت عدم ارسال این لیست به منزله انصراف آن استان از شرکت در مسابقه قهرمانی کشور تلقی خواهد شد و از ثبت نام پس از تاریخ مذکور جداً معذوریم و تاریخ ذکر شده نیز غیر قابل تمدید خواهد بود .
هریک از استان های کشور می توانند یک تیم به مسابقات اعزام کنند و هر تیم شرکت کننده نیز شامل 4 بازیکن آقا ، 4 بازیکن خانم ، یک نوجوان خانم ،یک نوجوان آقا و یک مربی یا سرپرست برای هر تیم خانم و آقا  می باشد.
 انجمن دارت کشور خاطر نشان کرد: در صورتی که هر استان نفرات تیم آن کامل نباشد هیچگونه حق استفاده از بازیکن غیر از استان خود را ندارد و در صورت مشاهده، برخورد و محرومیت (برای استان و فرد خاطی) در پی خواهد داشت.
انجمن دارت با اشاره به اینکه قرعه کشی مسابقات زیر نظر انجمن دارت و با حضور نماینده استان ها روز پنجشنبه 16 بهمن ماه راس ساعت 17 در خانه دارت شهید کشوری انجام خواهد شد، در صورت عدم حضور نماینده به منزله موافقت با قرعه کشی فوق می باشد.
مطالعه مجموعه مقررات یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را برای مسئولین استان ها و همچنین بازیکنان الزامی دانست و تصریح کرد: هیات ها باید طبق قوانین مذکور عمل نمایند و با برگزاری کلاس های توجیهی بازیکنان خود را نیز از این قوانین آگاه کنند.
لازم به ذکر است که مجموعه مقررات یازدهمین دوره ی مسابقات از جمله  ، نحوه ی برگزاری مسابقات انفرادی و دوبل ،  زمان برگزاری و .... به پیوست خبر به صورت فایل pdf ضمیمه می باشد.
محل برگزاری ، محل اسکان و هزینه های مربوطه متعاقباً اعلام می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com